joi, 24 septembrie 2009

Ghiuleaua UNU.



Am spus mai e larg la CopaculDinPădure ce perspective se deschid din primul foc mai consistent al piratului pe frontul politic al toamnei.

Pe frontul antibăsesc e de aşteptat o miorlială bună de un "Oscar" documentar. Cei ce-l vedeau pe pirat în corzi, care şi-au închipuit că cretinismele lor de doi bani, dacă nu au avut efect vizibil imediat poate-poate vor conta în perspectivă, probabil sunt la fel de nedumeriţi ca Mr.Bean trezit în capătul opus al Parisului faţă de gara cu tren în ea.
E normal să nu înţeleagă ce se întâmplă. N-au înţeles niciodată.
Şi nu vor înţelege nici când în "meseria" de chiulangiu parlamentar se vor face disponibilizările ce se impun.

Iar cel mai probabil că virulenţa atacurilor va spori odată cu creşterea lipsei de logică şi eliminarea oricărei urme de raţiune în ceea ce se va oferi publicului prin mijloacele media.
Pentru că se instalează încet dar sigur un sentiment al neputinţei cald ca sloiul şi mic cât Pacificul. Neputinţa naşte ură.

Totodată însă se vor radicaliza şi cei ce au început să se delimiteze de cretini. Tot mai mulţi personi îşi nuanţează poziţia faţă de Băsescu, încercând să scape de o eventuală etichetare de opozant ce devine tot mai rapid echivalentă cu sensul de "Idiot". Vor rămâne probabil pe "baricade" balele lui Ciutacu şi inghinalul lui Badea, spumele lui Nistorescu şi puroiul lui SRS, până în seara exit-pool-ului.
Când vor fi internaţi cu cămeşi primite gratuit de la instituţia ce se ocupă de deranjaţii la mansardă. Cu cureluşe.

9 comentarii:

  1. Anonim,

    Nu fi supărat.
    Mai ai un pic de răbdare că or fi mai mulţi de luat de la sediu şi d-aia n-au ajuns încă la tine.
    Într-o oră-două se rezolvă.
    Pupici.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru anonim avem torpile cu smoala si fulgi de gaina. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. TOG,

    Dacă nu era el, anonimul turbat, mai aveam eu feedback aşa de elocvent că tot ce am pus mai sus este 100% pe felie ?
    Când mă gândesc ce-o fi pe la televizii realizez că viaţa-i frumoasă :D)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. in seara asta m'am destrabalat !
    am facut o pauza in boicotul fatza de canale.
    am vazut un badea cu gitu'n ghips, la propriu...
    ciuvica, bogdan teodorescu, radu tudor, aia de la realitatea, livizi.
    srs cu un ris ce nu era risu' lui.
    saftoaica, absolut debusolata, fetitza cu chibritu' linga trabucu' masculului dominant, incercind sa'si faca singura curaj ca-crin a fost ok...

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Viq,Sigur ca idiotii nu inteleg ce i-a..lovit! Cind Piratul va intra in ring cu adevarat, vor avea ocazia sa le cada falca din 5 in 5 minute,pentru ca, piratul o sa-i faca K.O. IN RITM DE KHALASHNICOV !!!
    ( EMILY )

    RăspundețiȘtergere
  6. viq,

    nu poti face direct, adicä sä aparä e-mailul , etc, numai sä postezi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Niku,

    Eu nu prea le pot accesa, da-mi închipui ce-a fost pe ei.
    Acum vor încerca să-şi adune minţile şi să muşte.
    Dar pun mâna-n foc că vor apare fisuri mari în frontul antipirat.
    Tot mai mulţi vor realiza că lupta prostească împotriva lui Băsescu îi duce în iraţional, în ilogic, înr-o fundătură.
    Acum încep să priceapă flerul lui Cristoiu :D

    Anonim,

    Dacă vorbeşti de comenturile de aici, nu am fost preocupat de dezvoltarea discuţiilor pe blogul ăsta. Impune o responsabilitate care mi-ar anula viaţa reală. Nu-mi permit asta.
    Aici pun câte o idee la câteva zile, şi cine crede că merită, poate gândi ceva despre ea.
    În principiu platforma Wordpress pare mai bună pentru "Chat". E mai simplă, mai uşor de folosit.

    Dacă te referi la CDP, postările la teme pentru grupa de colaboratori, lucrez la rezolvare.

    RăspundețiȘtergere

MOOVIQ. Videotecă documentare în lb. română



In Lucru