sâmbătă, 20 decembrie 2008

* Lip...Lip...Lip.

Tanti Motto :
"Îngerii şi bocitoarea,
Vor incepe vânatoarea ? "


Mda.
Predoiu.
Cătălin Predoiu.

"Corul Îngerilor" şi-a lălăit piesele şi iese de pe scenă în aplauzele spectatorilor.
Pe fălcile proprii.

Se pare că speranţele mele nu vor să se confirme.
Nu cred in Predoiu.
Nu încă.
Nu iau aci la bani marunţi. E eliptic de rost.

Se pregăteşte "Corul Bocitoarelor" pentru un scurt intermezzo.

La care mă alătur şi io de-o părere.
Cu o nuanţă importantă însă !

Fie gândurile-mi sunt prea alambicate fie exprimarea suferă, am observat ca nu am fost foarte bine inteles de fiecare dată. Văd că până şi Agax a lasat vorbe de bine ce arată însă că nu m-a "cetit" suficient.

Da, mai beştelesc p'ăla sau p'ălălalt politruc, şi-i mai doresc unuia sau altuia să-l ia mama Gaya cu tigaya....
DAR !!!!
Marea mea nemulţumire-nedumerire nu sunt politicienii care ne reprezinta !!!!
Ci faptul că ne reprezintă !!!
P'ăia-i schimbam, dă-i dracu'....
Întrebarea e "Cine îi schimbăm ?"
Politicienii e naşpa'.
I Know !

Am pus acilea şi-un film deştept ce spunea multe .... nimanui...
.... că nu s-a uitat nici dracu' la el.
(Lucru previzibil, de altfel, motiv pentru care n-am fost sancţionat că încalc drepturile de autor)...
....am băgat einşpe' postări cu prezenţa la urne....
...am tradus vorbele clipurilor americane şi alea ambiţioase ale celor de la "Eagles"...
...m-am ciondănit cu antivotanţii când am mai avut timp, de la Corduneanu la Huidu..
Gebeaba !
ASTA-I nemulţumirea mea !
Nu derbedeii ce se folosesc de oamenii de treabă, ci oamenii de treabă ce se lasă folosiţi.

Şi-acu mai schimb registrul color...
....de la roz-bombon era sa pun un galbin.
Frumuşel de altfel, da' ăla-i coloru' bărzăunilor alora şi mi-e c-o crede vre-un emo că m-am convertit la "derbedeism"...

... roşu nici nu poate fi vorba....

Aşa c-am băgat un gri elegant.
(Cine vede în ăsta "gri-petrol", ar fi bine să nu treacă prea des p'acilea că s-ar putea sa ia o tastatură-n freză)
Că se şi potriveşte cu vremea nasoală.
Mai bate un vânt, mai o ploicică....

Peste gândul meu cărunt,
Plouă mărunt.... plouă mărunt....

Ploua mărunt...
.............Şi-atunci când plouă, mi se pare
Cerul parcă s-ar detoxifia pe plai..
Şi s-ar spăla prin stropii de sudoare,
De radicalii liberi aciuaţi în rai...

Plouă de parcă îngeri întristaţi,
Privesc nedumeriţi la noi şi plâng :
- Poporul ăsta, nene, cu doi taţi,
E şi deştept, dar şi super-nătâng!

Rostogolindu-se-alungit de grabă,
Stropul bezmetic se aruncă în picaj,
Mai iute decat pe scari alearg-o babă,
Şi-ntr-un final extaz se-ntinde pe pavaj.

Curând băltoace gri ce se vor naşte,
Duios ne vor pupa prin încălţări,
Şi-ntr-un sublim orăcăit de broaşte,
Vom defila solemn în patru zări.

Cine mai e ca noi ? Aşa de mândri....
Ce traiul de pe-o zi pe alta-şi duc ?
Purceas-am în istorie din zimbri,
Şi am evoluat în "Şatra lu' Papuc" !

Firav popor cu sufletul de paie,
Care pe sine se refuză repetat,
Care se-njură că a stat ca prostu-n ploaie...
...Şi-njură doct şi ploaia care l-a udat.

Poate că numai mie mi se pare !
Poate că treaba e exact pe dos !
...poate că ăstia-s numa' buni de guvernare,
Şi-i o iluzie că ploaia plouă-n jos !

Poate că lume-aşa trebe să fie !
Şi-n fapt....de fapt... eu sunt acela "dus"..
Poate că trebile s-au aşezat frumos pă glie..
Şi io-s un ameţit cu josu-n sus !

Cred că mă mai plimb aşa o vreme...
Cam oscilant, prin "susul-josul" efemer...
...
Plouă mărunt între extreme...
....eu lipăi ...fluierând...cu talpa-n cer...


Şi tot lipăind...
...mă întreb zâmbind :

Dupa "Corul Ingerilor"...
...şi "Corul Bocitoarelor"....
....urmeaza o reprezentaţie dată de "Corul Vânătorilor"...?
.

11 comentarii:

  1. Salut Viq

    am revenit după lupte seculare. Mi-am pus steluţe pe blog şi cu ocazia asta am pierdut blogroll-ul şi altele aşa că a trebuit să le refac de mînă. Noroc cu blogrollul tău. :D

    PS. Filmul ăla l-am văzut anul trecut. Eu şi colegii mei de la serviciu sîntem fani Viq.

    Ce-i mare, verde şi are peste 300 de ouă?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce nu-ti place, bre, la gri petrol de strici tastatura? :) lasa-i ca si asa is din ce in ce mai putini si la trup si la minte. vazusi ce spume fac?

    RăspundețiȘtergere
  3. Salve, Filadel.

    Salut toti pretenii pretenilor mei pen' ca's pretenii mei !
    Si aia ...si ailalti !

    Daca l-ai vazut macar ma intelegi mai usor.
    Nu c-ar fi cel mai film dintre toate filmele, dar eu am gasit in el majoritatea tipologiilor din realitatea imediata. Cu toata complexitatea inerenta a fiecarui personaj.

    La ghicitoarea aia dai si tu o bere ?
    Raspuns.
    1. Bombonel, dupa masa de Craciun.
    2. Felix anuntat de decizia tribunalului, cand manca icre de crap. Crapar-ar.
    3. Padurea Baneasa unde s-ascund peste 150 de penelisti....

    RăspundețiȘtergere
  4. Dane,

    N-am vazut mare lucru.
    Habar n-am ce-o fi pe capul lor, da' Bolteanu m-a uns la suflet in inregistrarea aia de la TVR1.

    Macar cu atata satisfactie sa m-aleg si eu dupa timpul pierdut zgaindu-ma la ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ghicit la toate trei plus una de la mine: "Curul Vînătorilor" ... care urmează! :)

    Să nu uităm cine are obectul mare şi care-i primul vînător al ţării.

    RăspundețiȘtergere
  6. Viq, blogul arata foarte bine. Nu e gri-petrol, ci gri-argintiu. :)
    Si in fond, de ce sa nu pui ce culoare doresti? De cind au confiscat partidele si culorile?
    In rest, ce sa-ti spun? Nu are rost sa iti dau sperante, nici sa te deprim. Fiecare traieste evenimentele astea "mirobolante" in raport cu asteptarile si firea lui.
    Eu in acest moment ascult "Corul Ilariantilor" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Robin,

    Arata mai bine decat porcocaliul ala...
    Evident ca pun ce vreau eu...
    ..ramane sa ma dumiresc ce vreau !

    RăspundețiȘtergere
  8. viq,
    ramane sa ne dumirim toti despre ce e vorba.
    E intelept sa eliberezi acuma culorile,
    o sa observam mai bine:
    cine stie daca nu cumva se vor amesteca?

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am vazut filmul tau ,
    pt mine nu este nou dar avand prilejul de a-l mai asculta o data pe Sterian ....l-am ascultat .
    Ce facem cu noi ?
    Cati trebuie sa mai moara pana vom ajunge la liman?
    Blestemul acelui Craciun insangerat cred ca ne va mai urmari mult timp ....

    Lumi .

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut Viq,

    Interesant ca intodeauna. Nu uita de mult in vara ne-ai promis o istorioara de Craciun. O asteptam !

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela se ascundea in cererea povestii de Craciun.

    RăspundețiȘtergere

MOOVIQ. Videotecă documentare în lb. română



In Lucru